104
Aon
7.5/10
1993 beoordelingen
185
Product
Selecteer
186
Dienst
Selecteer
8/10
08-07-2020

goed

Ervaring

goed

Harrie
2/10
07-07-2020

gewoon slecht alles legen op de corona

Ervaring

een heel slechte ervaring

H.Thomma
5/10
07-07-2020

Te duur

Ervaring

Tot nu toe ok. Maar de verhoging van opstalverzekering heeft mij besloten u te verlaten

Koornstra
6/10
07-07-2020

Tegenover de maand wachtrij een jaar geleden is de klantenservice sterk verbeterd!

Ervaring

Vorig jaar 1,5 maand moeten wachten op antwoord, verzekering verkeerd afgesloten, een wachtrij aan de telefoon van een uur. Zwaar waardeloos. Echter, afgelopen jaar is er goed gewerkt om dit te verbeteren en dat merk je nu ook wel.

Rodjer
5/10
06-07-2020

Niet willen niet kunnen

Ervaring

Wij gebruiken één email adres. Via de werkgever van zowel mijn vrouw als van mij krijgen we op verzekeringen collectieviteits korting. Ondanks het feit dat wij reeds 30 jaar in gemeenschap van goederen getrouwd zijn kunnen we de correspondentie niet op één email adres krijgen. Wel kunnen we veel duurdere, milieu onvriendelijke en omslachtiger papieren post op één postadres ontvangen. Bij andere maatschappijen is het geen probleem heb ik gemerkt uit ervaring

Ton
10/10
06-07-2020

Perfect

Ervaring

Zeer vriendelijk duidelijk goed te bereiken.alles prima

Sait esen
9/10
06-07-2020

Klant hoog in het vaandel

Ervaring

Ingewikkeld gesprek over verzekeringen en premies Perfect behandeld Geen verdere vragen mijnerzijds

T.H.Woltman
9/10
06-07-2020

AON, een aanrader voor Hypotheken.

Ervaring

Na jaren al klant te zijn krijg ik nog steeds het gevoel dat de klant telt. Nu met het afsluiten van de tweede hypotheek voor een bouwdepot weer super geholpen door Bob Donkervoort en zijn collega's. Bob weet gewoon wie je bent als klant zijn en wat je wilt. Zeer klantvriendelijk en goed advies. Echt super!

Wim van den Heuvel
9/10
03-07-2020

Je krijgt wat je verwacht. Geen kleine letters.

Ervaring

Eenmaal een aanrijding gehad en perfect geholpen en leen auto gekregen. Snelle en goede afhandeling.

Faizel
3/10
02-07-2020

houdt niet over

Ervaring

niet te begrijpen

Genet
Belangrijke melding voor Internet Explorer!

Om te blijven voldoen aan de nieuwste beveiligingseisen is het noodzakelijk dat we bij het ontwikkelen van Klantenthousiasme.nl gebruik maken van de nieuwste methodes op het gebied van softwareontwikkeling. Microsoft heeft aangegeven dat Internet Explorer niet meer wordt ondersteund. Klantenthousiasme.nl zal daarom niet optimaal werken in Internet Explorer. Voor een ultieme ervaring raden wij u aan te kiezen voor browsers als Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.