Sneller dan het licht

Ik heb nog nooit zo snel een monteur bij mijn kapotte auto gehad. Chapeau!

Anton Fennema
9/10
09-11-2020

KNAC Breakdown Service geen deskundige moeite te veel.

Mijn vrouw ontdekte dat onze Saab X Estate met een lege recher achterband op onze oprit stond. Na gebeld te hebben met de KNAC Breakdown Service stond ongeveer een half uur later de monteur op de stoep. Heel snel was de band gedemonteerd.. Midden in de band zat een spijker, dus de oorzaak was duidelijk. Volgens de monteur zag de band er niet goed uit en raadde geen reparatie maar vervanging van de band aan. Er zijn 2 opties: de aanwezige reserveband (thuiskomer) erop zetten en morgen naar de garage toe,of meteen een nieuwe band erop als die tenminste in Leiden aanwezig is.Dan moet hij hem wel daar halen. Ik koos voor het laatste. Een telefoontje leerde hem, dat de bewuste band in de bewuste maat aanwezig is. Vervolgens ging de monteur de band halen. Het zou wel enige tijd vergen. Dat klopte ook, maar ik was heel blij dat ik dezelfde middag ruim 2. uur na het constateren van de lekke band weer met de auto op 4 goede banden kon wegrijden!

Kees Haverkamp
10/10
08-11-2020

Vriendelijk, vakkundig en snel geholpen 👍

Vriendelijk , snel en vakkundig geholpen

Marjo Sederel
8/10
29-10-2020

Prima club

Heel vriendelijk

Joost
7/10
28-10-2020

Vriendelijke mensen

Uiteindelijk was de hulp niet nodig, maar toch ben ik heel goed Te woord gestaan door de KNAC medewerker

John
Belangrijke melding voor Internet Explorer!

Om te blijven voldoen aan de nieuwste beveiligingseisen is het noodzakelijk dat we bij het ontwikkelen van Klantenthousiasme.nl gebruik maken van de nieuwste methodes op het gebied van softwareontwikkeling. Microsoft heeft aangegeven dat Internet Explorer niet meer wordt ondersteund. Klantenthousiasme.nl zal daarom niet optimaal werken in Internet Explorer. Voor een ultieme ervaring raden wij u aan te kiezen voor browsers als Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.