Internet, TV en Bellen
6.8/10
95 beoordelingen
Internet, TV en Bellen
Energie
9/10
28-08-2020

Tv Internet

Goed geïnstalleerd door vriendelijke monteur. Veel zenders voor normale prijzen. Jammer dat aansluiting boven zelf moeten doen. (zelf kabel kopen)

Yvonne de Vrieze
1/10
22-08-2020

Die, diep, diep teleurgesteld

Vanaf het moment dat wij de welkomstmail ontvingen met de titel 'Je bent online' en o.a. de tekst 'Slingers en confetti! Alles is geactiveerd en hopelijk werkt alles als een zonnetje.' zijn we geen moment online geweest: storing. Direct de storing telefonisch gemeld. De klantenservice medewerker liet mij weten dat ik zo snel mogelijk geholpen zou worden: over twee, misschien één werkdag zou het monteursbedrijf contact opnemen om een afspraak te maken. Uiteindelijk heb ik er zelf achteraan moeten bellen en hemel en aarde moeten bewegen om een monteur langs te krijgen. Nadat ik enorm mijn onvrede had uitgesproken bij het monteursbedrijf, werd ik doorverbonden met een van de managers. Zij heeft toen wel echt haar best gedaan en is persoonlijk monteurs gaan bellen. Wat ook heel teleurstellend is, is dat het monteursbedrijf werkt met zzp-ers die eigenlijk nauwelijks ruimte in hun agenda hebben. Je krijgt het gevoel dat je blij moet zijn als er überhaupt een monteur gevonden wordt die bij je langs kan en wil komen. Kortom, deze ervaring geeft mij niet het vertrouwen dat Oxxio goede en snelle service wil en kan bieden. Ik voel mij behoorlijk bekocht en heb heel veel spijt dat ik ben overgestapt naar Oxxio. Het lage tarief voor de eerste 6 maanden is in ieder geval voor de eerste drie maanden teniet gedaan voor de kosten die ik heb gemaakt doordat ik extra mobiel internet moest inkopen om te kunnen blijven werken en door de monteurskosten die ik voor de installatie heb gemaakt.

Nathalie
4/10
15-08-2020

Wat er allemaal mis kan gaan

Eerst werd mijn aanmelding geannuleerd (zonder mij daarvan in kennis te stellen) omdat ik een streepje tussen het net- en huisnummer had gezet Toen ik geen installatiepakket kreeg en ging bellen, werd het opnieuw geactiveerd en kreeg ik 2 x te horen dat ze mijn oude abonnement niet op konden zeggen,dat ik dat zelf moest doen. Toen ik dat gedaan had per 7 aug. (een maand opzegtermijn) kreeg ik alsnog bericht dat Oxxio het abonnement op had opgezegd per 20 juli en kon ik in het bericht van de monteur aangeven hoe laat ik aangesloten wilde worden. Op 20 juli nog geen installatiepakket ontvangen dus weer met Oxxio bellen en kreeg ik toen te horen dat de overstap pas op 7 aug, was .(hiervan weer geen bericht van Oxxio ontvangen. ) Bij mijn vraag hoe het met de monteur geregeld was kreeg ik als antwoord dat ik die afspraak zelf geregeld had (wat dus niet waar was) en dat ze daar niets aan konden doen. De monteur stond dus om 18.45 uur ( ipv het afgesproken 15,00 uur) voor mijn deur en kwam dus voor niets. In de week voor de installatie kreeg ik bericht van Oxxio dat mijn pakket over een paar dagen zou arriveren ,terwijl ik diezelfde dag nog een briefje in de bus kreeg dat ik omdat ik niet thuis was het pakket op een Postpunt was afgeleverd. Toen de monteur kwam bleek dat ik geen beloofde aanmeldingscode had ontvangen en moest hij daarvoor Oxxio bellen. De monteur vertelde ook dat mijn huistelefoon het binnen 24 uur zou doen, maar ik hoorde gisteren (een week later) dat die nog steeds buiten werking was. Dus zal ik maar weer gaan bellen..Heel wat beluren aan Oxxio besteed, i WAAR BEN IK AAN BEGONNEN ???//

Joke
9/10
14-08-2020

Snel en vlekkeloos geïnstalleerd

Ik was al klant bij Oxxio voor energie, maar bij onze verhuizing zag ik dat er een mooi aanbod was om ook internet te combineren. Dat was makkelijk te regelen, snel en goed geïnstalleerd. Alles werkt top!

Marissa
10/10
14-08-2020

Goede prijs en makkelijk aanmelden

Aanmelden bij Oxxio was erg makkelijk. Alles verliep duidelijk volgens afspraak en het aansluiten van internet en TV was zo eenvoudig dat het binnen 5 minuten was gedaan.

Mitch
1/10
07-08-2020

VERSCHRIKKELIJK WAT EEN ELLENDE

Na mooie beloftes kwam dan eindelijk de dag van de levering nabij. De dag voor de levering, woensdag, iets na tweeën een voicemailbericht: uit de voicemail bleek dat onze beloofde monteur niet zou komen op de aansluitdag.... i.p.v. donderdag zou er eventueel wel iemand op maandagavond kunnen komen. Dan maar zelf aansluiten. Dat was met de vorige aanbieder ook gelukt, dus dit moest ook wel gaan. Om middernacht op donderdag: geen signaal. Dan maar 's ochtends proberen. Nog steeds geen verbinding. Even zoeken op internet: misschien pas na 12 uur op de aansluitdag.... maar ook na 12 uur.... niets... bellen met de klantenservice. Na ruim een half uur een dodelijk irritant wachtmuziekje aan te horen contact: deze medewerker wist doodleuk te vertellen dat op 348 meter van het huis een kabelbreuk zou zitten. Doorverbonden met een andere medewerker om een monteur hiervoor in te plannen die contact op zou nemen voor een afspraak de volgende dag. Deze zou bellen om de tijd door te geven dat hij langs kwam. Dit duurde en duurde maar, waarop we weer contact gezocht hadden met de klantenservice. Omdat het allemaal nogal frustrerend was en onzeker, wilde we graag binnen de beloofde 14 dagen opzeggen. Voor toekomstige klanten: dat is vanaf dat je de overeenkomst tekent, niet vanaf het moment dat de overeenkomst ingaat. We mochten wel opzeggen, maar dan mochten we wel het hele jaarbedrag ophoesten voor een dienst die niet geleverd is in een tijd waarin internet noodzakelijk is (thuiswerken in coronatijd). Vrijdagochtend na lang wachten nog een gesprek met de klantenservice; waarom is er nog geen bericht van de monteur? Komt ie wel? Dat wisten ze niet te vertellen. We kregen een mondelinge belofte dat alles maandag gemaakt zou zijn of dat we van het contract af mochten. Vrijdagmiddag laat kwam er een telefoontje: de monteur van de KPN wilde even naar de lijn komen kijken, 30 minuten later was hij er. Hij was zeer verbaasd te horen dat Oxxio zou weten dat er een kabelbreuk was. Er bleek inderdaad iets mis te zijn onder de grond, maar niet op de locatie die de medewerker had gezegd. Hier zou volgende week vrijdag een KPN monteur voor langskomen. Ook een contactformulier van Oxxio ingevuld, hier zou je binnen 5 werkdagen iets op moeten horen. Maandag nog maar eens gebeld met de klantenservice. De belofte van vrijdag kregen we niet bevestigd. Ook geen duidelijkheid over de komst van de monteur die avond, niet via Oxxio, en niet via Roamler die de monteur regelt. Roamler heeft trouwens ook een zeer lange wachttijd voor telefonisch contact, dit keer zonder irritant muziekje. Contact gehad met de chat van Oxxio hierover. We mochten ophangen: Roamler zou ons bellen. Het is nu vrijdag, 8 dagen na de startdatum. Roamler heeft nooit meer iets van zich laten horen. Oxxio blijft ook stil, op een mailtje na dat we nu aangesloten zouden zijn.... de beloofde reactie op het contactformulier hebben we ook nooit gehad. KPN is nog langs geweest, enkele meters voor ons huis zit een groot gat in de straat met een hek erom: de kabel is inderdaad kapot en maandag komt de monteur terug met een collega om deze proberen te maken. Eigenlijk is alleen KPN in staat om afspraken na te komen, al communiceren ook zij niet erg duidelijk, maar het is altijd beter als Oxxio.

Familie Fest
1/10
31-07-2020

Hoe het niet moet!!

super waardeloos,aso behandeld

jan ziggo!!
1/10
21-07-2020

Zeer slechte service, geen contactmogelijkheden

De service van Oxxio is uitermate slecht!

Martine Blankenburgh Martine Blankenburgh
9/10
17-07-2020

Prima club

Overgestapt van Tweak (glasvezel) naar Oxxio (KPN ADSL). Tweak is echt een dramatisch bedrijf. Geweldige beloftes en het werkt echt waardeloos. Nu ADSL en het beeld van de tv is 10 x zo scherp. Internet is uiteraard wel minder snel maar geen probleem. Service van Oxxio is top. Snel geholpen bij vragen en dingen worden opgelost. Mooi! Ook een handige app. Zeker aan te bevelen.

Hans Kuijpers
8/10
13-07-2020

Oxxio voor een prima provider

Goede service met weing gezeur.

Een tevreden klant.
Belangrijke melding voor Internet Explorer!

Om te blijven voldoen aan de nieuwste beveiligingseisen is het noodzakelijk dat we bij het ontwikkelen van Klantenthousiasme.nl gebruik maken van de nieuwste methodes op het gebied van softwareontwikkeling. Microsoft heeft aangegeven dat Internet Explorer niet meer wordt ondersteund. Klantenthousiasme.nl zal daarom niet optimaal werken in Internet Explorer. Voor een ultieme ervaring raden wij u aan te kiezen voor browsers als Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.