Internet, TV en Bellen
6.9/10
83 beoordelingen
Internet, TV en Bellen
Energie
10/10
06-07-2020

Makkelijk en snel geregeld!

In eerste instantie kwam ik alleen energie afnemen bij Oxxio, dat bleek voor mij de voordeligste te zijn. Toen kwam ik ook de combideal voor internet tegen, waarbij ik enorm in snelheid vooruit zou gaan en minder zou betalen dan mijn eerdere provider! Alles is vooraf erg helder en goed geregeld volgens afspraak. Heb het nu 2 weken en nog geen problemen of storingen ondervonden. Ben dus erg tevreden.

Nvdh
7/10
27-06-2020

met wat moeite toch tevreden

met wat moeite met de monteurs afspraak, toch tevreden , de monteur leverde goed werk af, en het was zo maar klaar! en goede verbinding.

Siep
2/10
26-06-2020

Slechte service

Nadat wij net een week van Oxxio internet hadden, heb ik contact gehad met de klantenservice, want wij krijgen maar 11 MB/s, soms 12 a 13 (hapert nog al, soms hebben wij zelfs niets). Wij zouden op ons adres 24 MB/s moeten kunnen krijgen (was ooit rond de 22 MB/s, maar laatste half jaar zeker niet meer dan 15 MB/s). Ter informatie onze afstand tot de wijkcentrale is 1,1 KM, wat een snelheid van rond de 20-22 MB/s zou moeten kunnen geven. Al deze informatie heb ik aan de dame op de chat doorgegeven, maar ze bleef maar volhouden dat dus 12 MB/s onze maximaal is (maakt niet uit dat wij eerst 22 hadden). Ik gaf aan dat de vorige provider al geconstateerd had dat onze inkomende kabel veel storing heeft en soms ook weg valt, dus ligt aan KPN. Zij hadden al KPN gevraagd dit te verhelpen, maar helaas met corona en drukte was dit nog niet gedaan bij de overstap. De dame van de chat zegt, tja dan moet je bij je vorige provider aankloppen, ik kan niets doen. Sowieso gaat KPN niets doen, dat kan ik je nu al vertellen. Ik vraag haar om nog steeds contact met hun op te nemen om dit probleem op te lossen. Nee zegt ze, heeft geen nut, plus je hebt internet. Ik zeg nogmaals dat dat niet een snelheid is waarmee wij kunnen werken en zeker niet het maximaal te behalen is. Zij blijft volhouden dat dit wel zo is, dat wij gewoon te ver van de centrale zitten, maar ze kon niet verklaren waren wij dan ooit wel een hogere snelheid hebben gehad op dit adres..... Dus met andere woorden, zoek het zelf uit, wij doen niets, nemen je geld af voor een labbere service en labbere snelheid. Is maar goed dat ik geen TV pakket erbij heb genomen, want dan had dat zeker niet gewerkt en was ik nog meer geld kwijt geweest voor niets.

Bianca87
1/10
19-06-2020

Nooit meer

hadden verkeerde achternaam genoteerd ,ik kreeg dus geen mail met klantnr,dan is het bijna onmogelijk om contact te krijgen. Monteur vergeten bericht te sturen .Na veel bellen een week later bekomen Oxxio slaap verder

p.niens
8/10
04-06-2020

Al jaren klant van oxxio

Al jaren klant van elektra en gas, Sinds kort ook nog tv en internet van oxxio. Alles bij een onderneming net zo makkelijk en lekker zelf aangeven welke data jou het beste uitkomt om het abonnementsgeld af te schrijven

Angelique
2/10
22-05-2020

Waardeloos bedrijf!

Een grote ramp om een aansluiting te krijgen. Niet aan beginnen.

Jantje Geduld
4/10
14-05-2020

Overstap service

De overstapservice is niet doorgegeven naar de andere provider. Zodat wij nu dubbel moeten betalen.

Straaten
8/10
08-05-2020

Overstap naar oxxio tv, internet en bellen.

Overstap in moeiteloos verlopen.

Broekman R
2/10
08-05-2020

Internet verbinding is slecht

De internet verbinding is niet goed, ik zit vaak de hele tijd op mijn 4G.

Anoniem
2/10
17-04-2020

Slecht bereikbare klantenservice en slechte sevice

Op de dag dat de monteur zou komen, belde hij een half uur van tevoren af. Vroeg nog wel of ik het zelf kon, in verband met thuisstuderende kinderen had ik zelf al wat geprobeerd, maar nog wat vragen en wilde wel graag een controle. De vragen werden telefonisch afgedaan en dat was het. Vervolgens is de klantenservice onmogelijk te bereiken. Na wat omwegen is dat uiteindelijk gelukt. De mw aan de telefoon verleende totaal geen service. Ik moest de volgende dag zelf maar proberen een monteur te regelen omdat ze het uitbesteed hebben. Met wie heb ik een contract afgesloten? Oxxio toch? Zeer ontevreden!!!!

Willeke
Belangrijke melding voor Internet Explorer!

Om te blijven voldoen aan de nieuwste beveiligingseisen is het noodzakelijk dat we bij het ontwikkelen van Klantenthousiasme.nl gebruik maken van de nieuwste methodes op het gebied van softwareontwikkeling. Microsoft heeft aangegeven dat Internet Explorer niet meer wordt ondersteund. Klantenthousiasme.nl zal daarom niet optimaal werken in Internet Explorer. Voor een ultieme ervaring raden wij u aan te kiezen voor browsers als Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.