Internet, TV en Bellen
6.7/10
100 beoordelingen
Internet, TV en Bellen
Energie
4/10
24-11-2020

Nee laat maar, hier maak ik jullie niet blij mee

Zie voorafgaand verhaal

Erna van Kollenburg
6/10
16-11-2020

Experia box ipv kpn modem?

Aanmelding ging prima ! Enige zou fijn zijn als ik een nieuwe kpn modem had mogen ontvangen. Want wat is de reden dat ik een experia box heb ontvangen ipv een kpn modem?

K.
7/10
06-11-2020

hoop na creditnota goed

rekening was niet goed de eerste hoop rest wel in het vervolg

stef
1/10
06-11-2020

Slechte klantenservice

Na 3 weken nog steeds geen Internet, Oxxio geeft aan dat het probleem bij KPN ligt en kan totaal geen duidelijkheid verschaffen wanneer er een KPN monteur langs komt. Meerdere malen contact gehad met klantenservice, doen beloftes die ze niet na kunnen komen.

Anoniem
6/10
30-10-2020

Matige start bij Oxxio

Als je voor stroom en internet naar Oxxio gaat heb je te maken met 2 verschillende klantenservices en je wordt, heel klantonvriendelijk, doorgestuurd van de een naar de ander. De afdelingen zijn gescheiden en wellicht begrijpelijk maar voor de klant niet prettig. De overstap van zowel stroom als internet is perfect verlopen op de startdatum werkte alles meteen en het was gemakkelijk zelf aan te sluiten.

Angela
9/10
23-10-2020

Gemak en duidelijke voorwaarden

Het was gemakkelijk om mij in te schrijven voor energie en internet via OXXIO. De informatie die verstrekt werd is duidelijk en compleet. Stapsgewijs wordt je uitgelegd hoe de aanmelding in zijn werk gaat en wat er van de klant verwacht wordt en wat de klant van OXXIO mag verwachten.

Thomas R.
9/10
28-08-2020

Tv Internet

Goed geïnstalleerd door vriendelijke monteur. Veel zenders voor normale prijzen. Jammer dat aansluiting boven zelf moeten doen. (zelf kabel kopen)

Yvonne de Vrieze
1/10
22-08-2020

Die, diep, diep teleurgesteld

Vanaf het moment dat wij de welkomstmail ontvingen met de titel 'Je bent online' en o.a. de tekst 'Slingers en confetti! Alles is geactiveerd en hopelijk werkt alles als een zonnetje.' zijn we geen moment online geweest: storing. Direct de storing telefonisch gemeld. De klantenservice medewerker liet mij weten dat ik zo snel mogelijk geholpen zou worden: over twee, misschien één werkdag zou het monteursbedrijf contact opnemen om een afspraak te maken. Uiteindelijk heb ik er zelf achteraan moeten bellen en hemel en aarde moeten bewegen om een monteur langs te krijgen. Nadat ik enorm mijn onvrede had uitgesproken bij het monteursbedrijf, werd ik doorverbonden met een van de managers. Zij heeft toen wel echt haar best gedaan en is persoonlijk monteurs gaan bellen. Wat ook heel teleurstellend is, is dat het monteursbedrijf werkt met zzp-ers die eigenlijk nauwelijks ruimte in hun agenda hebben. Je krijgt het gevoel dat je blij moet zijn als er überhaupt een monteur gevonden wordt die bij je langs kan en wil komen. Kortom, deze ervaring geeft mij niet het vertrouwen dat Oxxio goede en snelle service wil en kan bieden. Ik voel mij behoorlijk bekocht en heb heel veel spijt dat ik ben overgestapt naar Oxxio. Het lage tarief voor de eerste 6 maanden is in ieder geval voor de eerste drie maanden teniet gedaan voor de kosten die ik heb gemaakt doordat ik extra mobiel internet moest inkopen om te kunnen blijven werken en door de monteurskosten die ik voor de installatie heb gemaakt.

Nathalie
4/10
15-08-2020

Wat er allemaal mis kan gaan

Eerst werd mijn aanmelding geannuleerd (zonder mij daarvan in kennis te stellen) omdat ik een streepje tussen het net- en huisnummer had gezet Toen ik geen installatiepakket kreeg en ging bellen, werd het opnieuw geactiveerd en kreeg ik 2 x te horen dat ze mijn oude abonnement niet op konden zeggen,dat ik dat zelf moest doen. Toen ik dat gedaan had per 7 aug. (een maand opzegtermijn) kreeg ik alsnog bericht dat Oxxio het abonnement op had opgezegd per 20 juli en kon ik in het bericht van de monteur aangeven hoe laat ik aangesloten wilde worden. Op 20 juli nog geen installatiepakket ontvangen dus weer met Oxxio bellen en kreeg ik toen te horen dat de overstap pas op 7 aug, was .(hiervan weer geen bericht van Oxxio ontvangen. ) Bij mijn vraag hoe het met de monteur geregeld was kreeg ik als antwoord dat ik die afspraak zelf geregeld had (wat dus niet waar was) en dat ze daar niets aan konden doen. De monteur stond dus om 18.45 uur ( ipv het afgesproken 15,00 uur) voor mijn deur en kwam dus voor niets. In de week voor de installatie kreeg ik bericht van Oxxio dat mijn pakket over een paar dagen zou arriveren ,terwijl ik diezelfde dag nog een briefje in de bus kreeg dat ik omdat ik niet thuis was het pakket op een Postpunt was afgeleverd. Toen de monteur kwam bleek dat ik geen beloofde aanmeldingscode had ontvangen en moest hij daarvoor Oxxio bellen. De monteur vertelde ook dat mijn huistelefoon het binnen 24 uur zou doen, maar ik hoorde gisteren (een week later) dat die nog steeds buiten werking was. Dus zal ik maar weer gaan bellen..Heel wat beluren aan Oxxio besteed, i WAAR BEN IK AAN BEGONNEN ???//

Joke
9/10
14-08-2020

Snel en vlekkeloos geïnstalleerd

Ik was al klant bij Oxxio voor energie, maar bij onze verhuizing zag ik dat er een mooi aanbod was om ook internet te combineren. Dat was makkelijk te regelen, snel en goed geïnstalleerd. Alles werkt top!

Marissa
Belangrijke melding voor Internet Explorer!

Om te blijven voldoen aan de nieuwste beveiligingseisen is het noodzakelijk dat we bij het ontwikkelen van Klantenthousiasme.nl gebruik maken van de nieuwste methodes op het gebied van softwareontwikkeling. Microsoft heeft aangegeven dat Internet Explorer niet meer wordt ondersteund. Klantenthousiasme.nl zal daarom niet optimaal werken in Internet Explorer. Voor een ultieme ervaring raden wij u aan te kiezen voor browsers als Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.