59
Oxxio
7.3/10
4689 beoordelingen
Internet, TV en Bellen
Energie
6/10
15-09-2020

Niet veel van gemerkt

Heb wel paar keer geprobeerd om in de app te kijken, maar die werkt niet altijd/werkt niet goed. Jammer. Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.

rb
9/10
15-09-2020

Vragenlijst Oxxio

Het is nog te kort om te kunnen oordelen.

Dennis
7/10
13-09-2020

via de webside

nog geen echte ervaring. Wel tof dat je op de app gelijk je verbruik ziet.

21deBruijn
10/10
12-09-2020

Really easy switch over

The switch over was done using Pricewise.nl. It was quick and easy with no trouble.

B. Halsey
9/10
12-09-2020

overstap ervaring

Kon iets beter: 1x een e-mail gehad dat er op de startdatum geleverd gaat worden. Daarna geen enkel bericht meer gehad tot na de startdatum van levering.Was voorheen nog een melding dat we bijna gaan starten en melding we zijn gestart met leveren. Als nieuwe (oude) klant kon ik niet inloggen in mijn Oxxio, stond op mijn oude klantnummer en was niet aangepast. Met chat assistentie na een dag opgelost en kon op nieuwe klantnummer inloggen. Puntje van aandacht.

S. Anoniem
2/10
11-09-2020

Glasvezel

Ik had internet en tv besteld omdat ik ook voor energie was overgestapt naar Oxxio. Door mijn eigen onwetendheid kreeg ik een installatie pakket om op mijn telefoonlijn aan te sluiten. Dus vroeg ik om een glasvezel pakket. Het bleek dat Oxxio geen glasvezel op mijn adres levert. Ik pas sinds een jaar glasvezel bij ons in het buitengebied, de telefoon verbinding gaf mij maar een paar mb omdat ik ook nog eens aan het einde van een lijn zit. Op de dag van installatie, toen mijn verbinding inging, heb ik direct gereageerd en duidelijk aangegeven dat het mijn eigen fout was. De bedenktijd was na aanmelden inmiddels verstreken en er werd mij gezegd ‘ dat ik DSL tig keer had kunnen zien staan’ en ondanks mijn mea culpa kon men niets meer voor mij doen. Ik zie het toch zo dat men niks meer voor mij wil doen en nu zit ik er een jaar aan vast. Natuurlijk is het mijn eigen stomme fout omdat ik de terminologie niet kende maar niks kunnen doen vind ik maar de vraag.

F.A.
7/10
11-09-2020

Eerste ervaring met oxxio

Vooral wanneer je meerdere producten bij oxxio heb jou het erg handig zijn wanneer jullie in de aanhef of het onderwerp aan zouden geven of het om gas en elektra gaat of om bv TV en internet.

Rob
6/10
11-09-2020

Onzekerheid voor de overgang naar Oxxio. Wij hoorden en van Oxxio en ons vorige leverancier helemaal niets.

Weinig informatie voor de overgang. Belooft werd dat we een mail zouden krijgen , nooit gehad. App zeer slecht werkt af en toe niet.

Rob
8/10
11-09-2020

Prima hoor

Eigenlijk geen werk met de overgang gehad. Telefonische contacten waren goed, maar ook het gesprek aan de deur.

Gerald
9/10
11-09-2020

Gemakkelijke overstap

Ik hier kort over zijn, gewoonweg prima.

Geurts
Belangrijke melding voor Internet Explorer!

Om te blijven voldoen aan de nieuwste beveiligingseisen is het noodzakelijk dat we bij het ontwikkelen van Klantenthousiasme.nl gebruik maken van de nieuwste methodes op het gebied van softwareontwikkeling. Microsoft heeft aangegeven dat Internet Explorer niet meer wordt ondersteund. Klantenthousiasme.nl zal daarom niet optimaal werken in Internet Explorer. Voor een ultieme ervaring raden wij u aan te kiezen voor browsers als Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.