59
Oxxio
7.2/10
4754 beoordelingen
7/10
13-02-2020

Ik krijg de slimme meter niet gekoppeld met de app. Krijg telkens de melding dat er iets is foutgegaan.

Zie titel.

JJ
9/10
13-02-2020

Goed voor de portemonnee!!!

Enorme opluchting

Jan
5/10
13-02-2020

Ik zou graag gebruik maken van de app op mijn telefoon maar jullie moeten mijn wachtwoord Opnieuw activeren Dit kreeg ik te horen van een medewerker die mij belde voor een nieuw contact Ik heb de vraag gesteld in de app maar krijg geen antwoord Jullie zijn heel goed in het benaderen en het afsluiten van nieuwe contracten maar hier schort het aan Verzoek om mij te informeren

Nog weinig

Berkers
8/10
13-02-2020

overstap

tot nu toe vlekkeloos verlopen. Ik mis alleen de maandelijkse opgave van mijn energieverbruik, wat ik wel maandelijks van mijn vorige leverancier kreeg.

Anneke Hageman
8/10
13-02-2020

glijdende overgang

De overgang ging soepel. Daarover geen opmerkingen. Voorlichting prima en op de gebruikelijke vragen waren de antwoorden gemakkelijk te vinden. Een poging telefonisch contact te krijgen was niet gemakkelijk. Telefoonnummer niet direct te vinden. Contact was wel prima. Dus bijzondere vraag naar tevredenheid beantwoord. Klein vlekje. De dame aan de telefoon heeft een bosje bloemen beloofd voor het ongemak, maar dat bosje is helaas nooit aangekomen.

Hein
3/10
13-02-2020

comment

Not very easy to sign up, especially for an expat. horrible

Alexandra
6/10
13-02-2020

Moeilijke start, daarna prima

In het begin klopte de datum niet van start welke ik had aanvraag en de datum die in de bevestiging stond. Hierdoor heb ik uiteindelijk 3x met klantenservice moeten bellen. Uiteindelijk is het wel goed gekomen. Daarnaast was de klantenservice moeilijk telefonisch te bereiken. Op de website staat van 8 tot 20, maar in de praktijk is het van 9 tot 17u. Chat is wel van 8 tot 20 bereikbaar.

Anoniem
8/10
13-02-2020

Ikben terug naar Vattenval

Was een leuke ervaring, maar kreeg later weer een beter aanbod van Vattenval waar ik al 30 jaar bij was, sorry.

Esther
8/10
13-02-2020

Zonder problemen overgestapt

Weet dit nog niet

Willyman
6/10
13-02-2020

Soms wat onduidelijk

Er is onduidelijkheid over het factuur en de afsxhrijfdatum, verder top

Jolijn
Belangrijke melding voor Internet Explorer!

Om te blijven voldoen aan de nieuwste beveiligingseisen is het noodzakelijk dat we bij het ontwikkelen van Klantenthousiasme.nl gebruik maken van de nieuwste methodes op het gebied van softwareontwikkeling. Microsoft heeft aangegeven dat Internet Explorer niet meer wordt ondersteund. Klantenthousiasme.nl zal daarom niet optimaal werken in Internet Explorer. Voor een ultieme ervaring raden wij u aan te kiezen voor browsers als Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.