59
Oxxio
7.3/10
4080 beoordelingen
Internet, TV en Bellen
Energie
3/10
29-05-2020

Meterstanden en bewijslast

Ik kwam er na een week achter dat ik onjuiste meterstanden door had gegeven, moet honderden euros betalen aan nuon. ik verwachtte juist wat terug. 8 mei gebeld. 6 minuten lang, heb de log nog. doorgegeven zou geregeld worden. 29 mei nog niks van nuon gehoord, behalve betalingsherinneringen. neem contact op vandaag, niks bekend over het telefoongesprek. Of ik kan bewijzen aan de hand van een foto of de datum en standen kloppen die ik noem. stuur zowel screen van gesprek historie, als de foto met datum 8 mei. Ik voel mij zwaar in mijn integriteit aangetast. Kan en wil ook niets anders en het een VOG nodig voor mijn werk. waarom zou ik graan frauderen voor een paar honderd euro en gezinshereniging met mijn familie op het spel zette. Hele kwalijke wijze waarop mijn bevindingen werden afgedaan als, 'jaja zal wel meneer'

Gido
8/10
29-05-2020

Prima leverancier

Overstap ging snel en makkelijk. Heldere en duidelijke informatie

Jacky
9/10
29-05-2020

Overstap Energiedirect naar Oxxio

Overstap goed verlopen, alleen Oxxio app werkt niet, dat is jammer, bij energiedirect werkte dat wel goed

Peter van Hoof
10/10
28-05-2020

Bij oxio bespaar en zit je goed

Super

Alies
8/10
28-05-2020

?

Een geruisloze overstap

Stef
8/10
28-05-2020

èenvoudig

makkelijk en eenvoudig geholpen

Jan
9/10
28-05-2020

Klant geworden

Nog kort klant maar tot heden toe verloopt alles op rolletjes. Klantvriendelijk, toegankelijk!

Johanna
8/10
28-05-2020

goed

netjes en goed verozrgd

jolanda
8/10
28-05-2020

Prima

Overstap goed geregeld. Alles keurig verlopen.

Annie
9/10
28-05-2020

Geruisloos!

Een soepele en geruisloze overgang van twee leveranciers voor stroom en gas naar Oxxio als totaalleverancier.

Henk Hofstra
Belangrijke melding voor Internet Explorer!

Om te blijven voldoen aan de nieuwste beveiligingseisen is het noodzakelijk dat we bij het ontwikkelen van Klantenthousiasme.nl gebruik maken van de nieuwste methodes op het gebied van softwareontwikkeling. Microsoft heeft aangegeven dat Internet Explorer niet meer wordt ondersteund. Klantenthousiasme.nl zal daarom niet optimaal werken in Internet Explorer. Voor een ultieme ervaring raden wij u aan te kiezen voor browsers als Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.