129
BLG Wonen
8.3/10
1604 beoordelingen
186
Diensten
Selecteer
185
Producten
Selecteer
1/10
13-02-2020

Blg Negeert al mijn pogingen mijn adres te wijzigen

Ik probeer mijn adres te wijzigen. Dat is erg lastig te vinden bij BLG. Als ik dan toch een formulier heb gevonden om contact op te nemen dan krijg ik helemaal geen reactie. Dit is trouwens al de tweede keer dat ik het probeer. Met net zoveel succes. BLG krijg van mij een 1.

Gregor
1/10
12-02-2020

Ondeskundige klantenservice BLG

Onlangs met BLG gebeld omtrent een mail die ik ontving waarvan mij de inhoud onduidelijk was. Navraag bij de klantenservice werd mij medegedeeld dat er niet gecommuniceerd kon worden over de inhoud. Kortom ik ontvang een mail maar ivm pricacy-redenen kon men niks over de inhoud vertellen. Stuur dan geen mail BLG! Geen excuus over de manier van communiceren of correcte uitleg over werkwijze. Medewerkster moest continue ruggespraak houden omdat ze simpele vragen te ingewikkeld vond. Zeer onprofessioneel.

Vesters
1/10
12-02-2020

als wij een 1 geven wordt het review wel gelezen

Gebeld over de inlog code die is elke keer anders .Zoon erbij gehaald die kreeg het ook niet voor elkaar ,heeft bij u een reactie achter gelaten niets over gehoord , Toen zelf gebeld dat wij een jaar overzicht per post graag wil hebben.Daarop een antwoord dat de zoon naar u moest bellen, om uitleg .Wij willen en moeten zolang zelfstandig zijn en handelen .Inmiddels het jaaroverzicht per post gekregen Dank daarvoor. Wij willen onze kinderen niet overal mee over belasten. MVGr. Winy de Zeeuw Bertels

Winy
8/10
12-02-2020

nieuw wachtwoord en gebruikersnaam aanvraag correct opgelost

nieuw wachtwoord en gebruikersnaam opgevraagd per mail hier werd niet direct op geantwoord, gebeld daarna had ik de gegevens binnen 3 dagen in huis

betty van wijk
8/10
11-02-2020

zeer goed geholpen, fijne hypotheekverstrekker, maar wel een kans

De kans is wat meer flexibiliteit. In mijn beleving zou het mogelijk moeten zijn om bij een recent verstrekte hypotheek, met daarbij een bouwdepot voor een verbouwing, zonder tussenkomst van een kostenverhogende tussenpersoon, de hypotheek te kunnen verhogen. De basisgegevens zijn namelijk bij BLG bekend en overige zaken kunnen eenvoudig aangeleverd worden. Op dit moment is de bouwsector in beweging, uitgangspunten en ramingen die recent nog gebruikelijk waren, zijn nu erg onvoorspelbaar. Dit betekent voor hypotheekklanten dat het zeer moeilijk is om een nauwkeurige raming van de verwachte bouwkosten ruim vooraf te maken. Deze raming wordt na afsluiten van de hypotheek daardoor een taakstellend budget. Gedurende het traject van de hypotheekafsluiting is het vrijwel onmogelijk om overal nauwkeurige offertes te krijgen. Dat kan dus klantvriendelijker en effectiever.

R. Jongejan
6/10
11-02-2020

Drie maal scheepsrecht ??

Ik verwachtte een rentebijschrijving per 1 januari over mijn Aanvullend Inkomen Uitkeringsrekening. Tweede helft januari ontdekte ik dat dat (nog) niet gebeurd was. In een telefoontje werd mij verteld dat geheel was opgenomen in de maandelijkse uitkering. Daarover nadenkend kwam ik tot de conclusie dat ik een onjuist antwoord had gekregen. Bij een tweede telefoontje kreeg ik nagenoeg weer hetzelfde antwoord. Verder pratend met deze BLG-medewerker kwam ook hij tot de conclusie dat zijn antwoord niet klopte. Ik heb nog een suggestie gedaan hoe het zou kunnen zijn, maar dat kon niet worden bevestigd door BLG. Via de mail zou er antwoord komen. Twee dagen later kreeg ik via de mail antwoord: De door mij genoemde veronderstelling in het tweede telefoongesprek bleek juist. Rente uitkering niet jaarlijks per 1 januari, maar jaarlijks, na ieder voltooid spaarjaar. Zo'n eenvoudige vraag moet toch à la minute beantwoord kunnen worden …. !!! ???

FHM HaGi
1/10
11-02-2020

Geen reactie na het versturen van een verzoek om informatie.

Gemaild met BLG wonen maar de enige reactie die ik krijg is het verzoek om een enquête in te vullen over de kwaliteit van de dienstverlening.

k.kloet
9/10
11-02-2020

Begrip en kennis hoeft geen tijd te kosten

na veel te hebben gelezen over het wijzigen van mijn hypotheekrente,heb ik contact gezocht met BLG wonen.De vraag die ik stelde met betrekking tot de mogelijkheden werd met volle overgave en deskundigheid beantwoord. Dank hiervoor

Martien
10/10
10-02-2020

Uitstekende ervaring

Via de mail kon ik niet de gewenste informatie krijgen. (privacy gevoelig) echter telefonisch gevraagd, werd mij -nadat mijn personalia nadrukkelijk werd gecheckt- ontving ik de gevraagde info op mijn bij BLG bekend e-mailadres.

H. Piening
2/10
10-02-2020

Niet tevreden

Ik heb mijn doelbeleggen opgezegd in december en heb nu mijn geld nog niet gestort gekregen, dus ben zwaar teleurgesteld in hoelang het allemaal duurt.

Rini
Belangrijke melding voor Internet Explorer!

Om te blijven voldoen aan de nieuwste beveiligingseisen is het noodzakelijk dat we bij het ontwikkelen van Klantenthousiasme.nl gebruik maken van de nieuwste methodes op het gebied van softwareontwikkeling. Microsoft heeft aangegeven dat Internet Explorer niet meer wordt ondersteund. Klantenthousiasme.nl zal daarom niet optimaal werken in Internet Explorer. Voor een ultieme ervaring raden wij u aan te kiezen voor browsers als Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.